Tadi blogwalking dekat blog NiniHanini
and guess what? i found
Sayonara Stationary Giveaway by her.
Tak tahu la menang ke tidak but i would like to give a try
Wish me luck thank you :)
For those who knows me well,
setiap kali pergi shopping mall raihan akan merayau dekat
stationary punya level tau. haha tak tahu la..
kadang semua barang dah ada tapi still jugak cuci mata
sebab memang minat gila dengan stationary.
i feels like WOWWW haha
tengok notebook lawa2 highlighter and so many more.
i love all stationary things.
Alat tulis adalah alat yang digunakan untuk menulis. Semua orang dekat atas muka bumi ni akan menulis betul? Lagi2 kalau jadi student tapi tula bekerja pun kena menulis betul? So senang cerita semua orang menulis. I love stationary because *wei jum pergi rumah atok! haha maka terhentilah seketika jari aku mengetik keyboard ni. okay dah boleh continue huhu..
I love stationary because i love it! so here is mine :)
Ada dua jenis hadiah..
I love stationary because i love it! so here is mine :)
yg lain pun ada tapi ni pun dah cukup kan? hehe :))
okay so good luck raihan.
tak salah pun nak mencuba something new kan..
I wanted to join because even the prizes was preloved
but still cute and in a good condition I guess..
And plus Nini nak add some other goodies which is I like that things!
Such as Handmade notebook and washi paper.. <3
Ada dua jenis hadiah..

SAYO PACK

NARA PACK
and I choose Nara Pack!
because this Handmade Kitty Pouch (4) got my full attention..
it is cute and I would like to have it if I win this giveaway.
Also because that Deli Bookmark Set (6) that I can used to bookmark
important pages of my notebook so that can make me easily as well
no need to belek-belek or cari-cari.
So if you wanna join that giveaway
----> NiniHanini


Thank you jadi yang first! Hehe <3
ReplyDeleteWelcome Nini :))
Deletegood luck Raihan :)
ReplyDeleteThank you Sue :D
Deletejoin dari GA sama, goodluck!
ReplyDeletehttps://supersagaaaa.blogspot.com/2019/09/sayonara-stationery-giveaway-by.html
Goodluck to dear :)
Deleteselamat bersegmen ye teman-teman...
ReplyDelete:))
Delete:))
ReplyDelete